سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید آیفون تصویری

اکنون در تمام خانه‌های نوساز از آیفون تصویری استفاده می‌شود. شرکت‌های بزرگی در ایران در ساخت این محصول با هم رقابت دارند که رقبایی سرسخت برای تولیدکنندگان خارجی شده‌اند و می‌توان سهمی بیش از 90درصد در بازار ایران برای شرکت‌های داخلی در کشور قائل شد.

ما در این مطلب قصد داریم در انتخاب بهترین آیفون تصویری با توجه به بودجه‌تان شما را راهنمایی کنیم.

گروه اول: آیفون تصویری با قیمت مناسب و قابلیت های ساده صفحه نمایش رنگی

آیفون تصویری

به طور کلی تمام محصولات 3.5اینچ، 4اینچ و حتی 4.3اینچ بدون حافظه‌ ذخیره عکس که در ایران تولید می‌شوند قیمت مناسبی را دارا است که آمار فروش از چند فروشگاه اینترنتی معتبر نشان می‌دهد که مصرف کنندگان، به محصولات آیفون تصویری سیماران، تابا و تکنما علاقه بیشتری داشته‌اند. البته انتخاب این دو برند ایرانی بی دلیل نیست و با نگاهی به محصولات این دو شرکت در این رده قیمتی متوجه کیفیت بالا و ظاهر زیبا و تنوع خوب آن ها خواهیم شد.

حدود بودجه برای خرید هر مانیتور آیفون تصویری بین 145,000تا 180,000تومان است.

چهار آیفون تصویری برتر در این رده

آیفون تصویری سیماران HS-43  و HS-40

آیفون تصویری تابا مدل TVD-2043

آیفون تصویری تکنما مدل D43

آیفون تصویری سوزوکی مدل 415 بدون حافظه

گروه دوم : آیفون تصویری میان رده و با حافظه عکس و فیلم

با توجه به ساخت و سازها و مدرن‌تر شدن ساختمان‌ها در کلان شهرها در چند سال اخیر تمایل برای محصولاتی با اندازه صفحه نمایش بیش از 4اینچ و با حافظه ذخیره عکس یا فیلم بیشتر شده و در سال 95بیشتر خریدها در این رده قیمتی قرار گرفته است. البته در این رده تعدادی از محصولات با قابلیت کلید لمسی از طرف شرکت‌ها ارائه شده که عمر بیشتر و ظاهر زیبا را به ارمغان می‌آورد همچنین در تعدادی از آیفونهای تصویری قابلیت ارتباط داخلی بین واحدها وجود دارد. در این رده رقابت بین شرکت‌های سیماران و تکنما بیشتر است، هرچند که در فاصله‌ای نزدیک شرکت‌های سوزوکی، تابا و همچنین الکتروپیک را می‌بینند که هر کدام قابلیت‌های خاصی را دارا هستند.

حدود بودجه برای خرید هر مانیتور آیفون تصویری بین 188,000تا 230,000تومان است.

پنج آیفون تصویری برتر در این رده:

سیماران مدلهای HS-43TK در دو مدل با ارتباط داخلی و بدون ارتباط داخلی

تکنما مدل 43TM

تابا مدلهای TVD-1035و TVD-1043

الکتروپیک مدل 592

در رده میان قیمت همچنین کوماکس کره با آیفون CDV-43K را می‌توان قرار داد

گروه سوم: آیفون تصویری گران‌قیمت و با حافظه عکس و فیلم و با حافظه

 

درنهایت گروه سوم دربازکن‌های تصویری با صفحه‌های نمایش 7اینچ با حافظه و همچنین ارتباط داخلی بین واحدها می‌تواند ملاک اصلی قرار گیرد. اما نکته‌ای که مهم است، اساس برترین آیفون‌ها در این رده، ظاهر و قابلیت‌های آن با در نظر گرفتن قیمت است. در این رده می‌توان اکثر مانیتورهای کوماکس کره را قرار داد؛ اما به علت مهم نبودن ارتباط داخلی و حافظه در خارج از ایران ما مجبور هستیم این برند را از بررسی خارج کنیم.